در خرقۀ توبه آمدم روزی چند / چشمم به دهانِ واعظ و گوش به پند
ناگاه بدیدم آن سهیسروِ بلند / وز یاد برفتم سخنِ دانشمند
( رباعیّات سعدی )
نوشته شده در تاريخ جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ توسط رضا
در خرقۀ توبه آمدم روزی چند / چشمم به دهانِ واعظ و گوش به پند
ناگاه بدیدم آن سهیسروِ بلند / وز یاد برفتم سخنِ دانشمند
( رباعیّات سعدی )