ORezaO

من تحفه جان می‌آورم بهرِ نثارِ مقدمش / وآن جانِ شیرین از جفا ما را به جان می‌آورد

بگذشتی و بگذاشتی ما را و هیچ انگاشتی / جانا ز خشم و آشتی بگذر که این هم بگذرد

 

( خواجوی کرمانی )


نوشته شده در تاريخ جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر