ORezaO
آنها که از دور نگاه میڪنند !
می گویند :تو چه کم داری ؟ هیچ !!!
و من باران اشڪهایم را در ابر چشمانم پنهان میڪنم
و با لبخند پوچے به نشانه تایید سر تڪان مے دهم ...
اما خود میدانم که هر گاه درون خود را میڪاوم
بہ یک غم بزرگ میرسم ...
و آن غم نبودن توست !!!
من در ڪنار همه تو را ڪم دارم .....


نوشته شده در تاريخ دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر