بر من قلمِ قضا چو بی من رانند / پس نیک و بدش ز من چرا میدانند ؟
دی بی من و امروز چو دی بی من و تو / فردا به چه حجّتم به داور خوانند
( رباعیّات خیّام )
نوشته شده در تاريخ پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ توسط رضا
بر من قلمِ قضا چو بی من رانند / پس نیک و بدش ز من چرا میدانند ؟
دی بی من و امروز چو دی بی من و تو / فردا به چه حجّتم به داور خوانند
( رباعیّات خیّام )