ORezaO

بر من قلمِ قضا چو بی من رانند / پس نیک و بدش ز من چرا می‌دانند ؟

دی بی من و امروز چو دی بی من و تو / فردا به چه حجّتم به داور خوانند

 

( رباعیّات خیّام )


نوشته شده در تاريخ پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر