ORezaO
وقتی یه آدم می‌گه:
هیچکس منو دوست نداره
منظورش از هیچکس «یک نفر» بیشتر نیست
همون یه نفری که واسه اون آدم همه‌ کسه


نوشته شده در تاريخ پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۱ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر