لبش میبوسم و، درمیکَشم می / به آبِ زندگانی بردهام پی
نه رازش میتوانم گفت با کس / نه کس را میتوانم دید با وی
( غزلیّات حافظ )
در بیت اول : درمیکشم می : گویی که بادۀ نوشین مینوشم
نوشته شده در تاريخ شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ توسط رضا
لبش میبوسم و، درمیکَشم می / به آبِ زندگانی بردهام پی
نه رازش میتوانم گفت با کس / نه کس را میتوانم دید با وی
( غزلیّات حافظ )
در بیت اول : درمیکشم می : گویی که بادۀ نوشین مینوشم