ORezaO

لبش می‌بوسم و، درمی‌کَشم می / به آبِ زندگانی برده‌ام پی

نه رازش می‌توانم گفت با کس / نه کس را می‌توانم دید با وی

 

( غزلیّات حافظ )

 

در بیت اول : درمی‌کشم می : گویی که بادۀ نوشین می‌نوشم


نوشته شده در تاريخ شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر