ORezaO

هست بیش از طاقتِ من بارِ اندوهِ فراق / بیش ازین طاقت ندارم گفته‌ام صدبار بیش

نوشِ عشرت نیست وحشی در جهان بی نیشِ غم / آرزویِ نوش اگر داری منال از زخمِ نیش

 

( غزلیّات وحشی بافقی )


نوشته شده در تاريخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر