هست بیش از طاقتِ من بارِ اندوهِ فراق / بیش ازین طاقت ندارم گفتهام صدبار بیش
نوشِ عشرت نیست وحشی در جهان بی نیشِ غم / آرزویِ نوش اگر داری منال از زخمِ نیش
( غزلیّات وحشی بافقی )
نوشته شده در تاريخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ توسط رضا
هست بیش از طاقتِ من بارِ اندوهِ فراق / بیش ازین طاقت ندارم گفتهام صدبار بیش
نوشِ عشرت نیست وحشی در جهان بی نیشِ غم / آرزویِ نوش اگر داری منال از زخمِ نیش
( غزلیّات وحشی بافقی )