ORezaO

گر دستِ تو در خونِ روانم باشد / مندیش که آن دم غمِ جانم باشد

گویم چه گناه از منِ مسکین آمد / کو خسته شد از من، غمِ آنم باشد

 

( رباعیّات سعدی )


نوشته شده در تاريخ پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر