مرا از بهرِ دیناری ثنا گفت / که بختت با سعادت مقترن باد
چو دینارش ندادم لعنتم کرد / که شرم از روی مردانت چو زن باد
بیا تا هر دو با هم هیچ گیریم / دعا و لعنتش بر خویشتن باد
( قطعات سعدی )
نوشته شده در تاريخ دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ توسط رضا
مرا از بهرِ دیناری ثنا گفت / که بختت با سعادت مقترن باد
چو دینارش ندادم لعنتم کرد / که شرم از روی مردانت چو زن باد
بیا تا هر دو با هم هیچ گیریم / دعا و لعنتش بر خویشتن باد
( قطعات سعدی )