ORezaO

سلام ای شب! شبِ مهتابیِ پائیز!

سلام ای لحظه‌های خوب،

سلام ای باغ، ای بیشه.

ببار ای روشنایِ پاک،

فروریز ای نخستین نم‌نمِ بارانِ پائیزی.

خوشا این لحظۀ بِشکوهِ برخورداری از بودن،

خوشا من، این منِ ناچیز،

خوشا ما: باغ، من، مهتاب،

و روحِ کائنات و این شبِ بارانیِ پائیز.

 

( مهدی اخوان ثالث )


نوشته شده در تاريخ یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر