ORezaO

روزی ز پیِ گلاب می‌گردیدم / پژمرده عِذارِ گُل در آتش دیدم

گفتم که چه کرده‌ای که می‌سوزندت؟ / گفتا که در این باغ دَمی خندیدم

 

( ابوسعید ابوالخیر )


نوشته شده در تاريخ چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر