ORezaO

تو که نوشم نئی، نیشم چرایی؟ / تو که یارم نئی، پیشم چرایی؟

تو که مرهم نئی نیشِ دلم را / نمک‌پاشِ دلِ ریشم چرایی؟

 

( بابا طاهر )


نوشته شده در تاريخ یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر