ORezaO
مى گفتم با تو آرومم...ولى اين حرف بهونه م بود

تو رو وقتى كه مى ديدم...سرآغاز جنونم بود


نوشته شده در تاريخ پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر