ORezaO
گاهی خدا میخواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
وقتی دستی را به یاری میگیری،بدان که دست دیگرت در دست خداست


نوشته شده در تاريخ چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر