ORezaO

میشنوی؟ بعدازاینکه تودلم روصدازدی لحظه به لحظه داردپاسخت رامیدهد.

-----------------------------------------------

مرهم زخم های کهنه ام کنج لبان توست بوسه نمی خواهم چیزی بگو (احمد شاملو)

--------------------------------------------

همین امروز دوستم بدار ، شاید فردائی نباشد . . .

-----------------------------------------

می نالم از جدائی ، ای نازنین کجائی / سوزم ز هجرت ای بهترین کجائی

در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده / در حسرت گل هستم ای باغبان کجائی . . .

-------------------------------------

شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند / آن قدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند . . .


نوشته شده در تاريخ سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱ توسط رضا
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

اسلایدر